söndag 26 december 2010

Jul i vardagsrummet.


Hej alla bloggvänner!
Jag hoppas att ni har haft en underbar julhelg så här långt.
Själv har jag myst en massa med familj, vänner och allt som hör julen till. Det har varit såå skönt att vara ledig och jag försöker bara ta det lugnt.
Nu ska vi snart ge oss ut och åka pulka och ha roligt i det fina vintervädret.

Idag visar jag lite bilder från mitt vardagsrum.
Det blev julfint trots all stress och nu ska jag bara sitta och njuta av lugnet när jag kommer hem från jobbet. Kanske sticka lite nya sjalar...det kliar i mina pysselfingrar ;)

Jag har några sjalar i min webbutik så kika gärna in där.

Min tävling jag hade vanns utav Carina med Made in Persbo och idag visar hon vackra foton på paketet hon fick. Jag önskar att jag kunde ta lika fina foton som hon gör.









GOD FORTSÄTTNING!

KRAM MARIA

2 kommentarer:

Hannis sa...

Vad är det för fel på dina bilder hörru??
Du förmedlar mycket mys genom dom tycker jag.
När jag ser ditt pyntade hem så önskar jag att jag var mer julig av mig.
Jag är alldeles för torr på den fronten!

Ha nu fortsatta fina dagar/
Kram Hannis

Betty sa...

Rummet ser jättemysigt ut . Vet inte om jag vågar berätta men idag har jag börjat smyga ut julen (får egentligen inte börja för M ).
Härlig bild på dig i snön , den personifierar verkligen dig , en glad o sprallig tjej.

Önskar dig en mysig fortsättning. Kram Betty