fredag 17 december 2010

Galen i ljusstakar!


Jag har alltid gillat levande ljus men i år tror jag att jag sätter rekord.
Jag har blivit galen i ljusstakar och kan inte ha alla tända samtidigt för då blir det alldeles för ljust...




På mitt tv-skåp har jag i år denna samling.
De flesta har jag köpt på Betty´s men bl.a den vita höga har jag gjort om själv.
Tänkte göra några till i helgen så då ska jag fota och visa er.




I år har tomten fått flytta till hallen och göra plats för min ängel.
Även den sprider ljus på sitt sätt.




Dessa tycker jag är så söta att jag var tvungen att köpa två. Den andra bor i sovrumsfönstret.


Önskar er en underbar helg!
Kram

3 kommentarer:

Hannis sa...

Ser stämningsfullt ut!
Fint när det står många ihop, härligt mys blir det.

Må så gott/Kram Hannis

Rose Garden Malevik sa...

Så Stämningsfullt....
Härliga Bilder :)
Kanske lite Partysugen??
missa inte
S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

Välkommen att vara med
Håkan

lottens vita och gröna sa...

så vackert maria, ha det underbart!
varmkram lotten