lördag 5 februari 2011

Öppet hus!


Idag var det så dags. Nu var helgen här som jag förberett mig för ett bra tag.
Jag har haft öppet hus på salongen där jag jobbar.
Första dagen gick riktigt bra. Lite stressigt på morgonen eftersom jag fått nån hemsk stressförkylning och inte kunde sova bra i natt. Nu känns det bättre så jag hoppas det blir sömn denna natten.

Eftersom jag inte hunnit med nåt roligt pyssel och har det för stökigt för att ta kort hemma så blir det några till kort på sakerna jag säljer på salongen.









Jag vill också passa på att säga hej till all nya som har kikat in till mig idag.
Jag hoppas att ni hittade nåt ni gillar och ni är såå välkomna tillbaka!

Önskar er alla en skön helg!


2 kommentarer:

Hannis sa...

Tjusigt!
Kul med reklambladet också=))

Hoppas att det går bra idag också!

Kram Hannis

Unknown sa...

Hej ! Vika söta plutt änglar bara älskar dom för att inte tala om fatet som finns på samma bild. Synd att jag inte bor i närheten. Hoppas att det gick bra. Ha en underbar vecka . Kram Beijan