torsdag 3 februari 2011

Mera sjalar

Nu närmar det sig helgen och det har varit fullt upp att få allt klart.
Jag ska ha öppet hus på salongen där jag jobbar om nu någon missat det, känns som jag inte pratar om annat här...
De få gånger jag nu hinner göra nåt inlägg.
Det har inte blivit mycket tid framför datorn det sista och jag har saknat att kika in till er och se vad ni hittat på. Men nästa vecka då är jag tillbaka igen.


Idag har jag sytt på volanger på en sjal och börjat klippa lite till några sjalar helt i tyg. Nu gäller bara att hitta tid till att sy dem.





Ikväll börjar min keramikkurs igen. Det ska bli sååå kul. Jag har längtat efter att få sätta igång igen. Har en massa idéer jag måste prova.

Nä, nu måste jag packa och gå till salongen för att jobba.

Hoppas att ni får en härlig torsdag!

1 kommentar:

C sa...

Tack för en fin reklamflyer som vi var tvungna att blogga om på iloveboras.se!!!