söndag 20 februari 2011

Gulliga och ulliga...

Nu är jag hemma efter min lilla minisemester. Det var som väntat fullt upp men väldigt mysigt. Vi hittade på en massa roligt och det är alltid kul att vara lite längre tid med mina brorsbarn. Det blev inte lika mycket busande som vanligt för tyvärr har jag haft en jobbig hosta ett tag och den ville inte ge med sig så jag kunde inte anstränga mig så mycket. Dessutom sov jag inte så bra och sista dagen hade jag även ont i magen och låg mest i soffan och sov. Tur då att mina föräldrar kom dit och tog över.

Det blev inget fixande på huset för barnen tog upp all våran tid. Det gör inte mig nåt för de är alla så goa.

Jag tänkte jag skulle visat er lite från tjejernas rum men det blev som sagt inte klart och jag hann inte med att fota det som var klart.

Istället visar jag fåren som min pappa hade med till dem.
Han har byggt dem själv med lite hjälp av mamma.








Kolla de söta "tassarna" de har. Tre av en färg och en av motsatt. Den som har ljusa öron har mörk svans och tvärtom. Perfekta för små tjejer att sitta och rida på.

Imorn är det dags för en ny vecka och jag börjar den på bästa sätt. Jag är nämligen ledig!
Det enda jag ska göra är att kurera min hosta så jag blir kanske kan bli frisk nån gång.


Önskar er en vårig vecka!



Inga kommentarer: