måndag 29 november 2010

Valphög...


Ingen har väl missat att det var 1:a advent igår.
Jag hoppas att ni har haft en underbar helg och att ni inte stressade upp er för mycket.

Jag har varit hela helgen hos min kompisar på landet och njutit.
Här är så vackert med all snön som har kommit och idag skiner solen från en klarblå himmel.
Det kan inte bli bättre.
Jag fick stanna idag också för det var inte så bra väder att köra hem i igår.
Men i det här sköna vädret gör det inget, synd bara att jag måste jobba i eftermiddag.

Vi var en sväng hos grannarna igår och tittade på deras alldeles nyfödda valpar. De var bara några timmar gamla och sååå söta.
Jag hade gärna tagit med mig allihop hem...




Hoppas ni får en underbar vecka!

1 kommentar:

Betty sa...

Ooo my Gooood !!! När jag får se så fina bilder så ser inte jag en enda inredningsdetalj , VILL HA !!!
Vilken vacker bild du bytt till i din header , ljuvlig.

Snart kommer jag o M till dig , känner att det börjar bli dags.

Kram på dig ! Bettan