tisdag 9 november 2010

Sista lagret!?


Japp, detta är sista gången jag visar mina halvmålade möbler ;)
Nu tror jag det kan vara så att jag snart har målat klart, inte allt för ledsen över det...
Det är lite lätt kaos här hemma.




Målning har som vanligt stått på schemat idag men jag har hunnit lite mer.
Först var jag på jobbet och klippte hela en person! Min andra kund avbokade eftersom hon hade lite problem att komma iväg i snökaoset vi har haft idag. Så alltså blev jag ledig lite mer än jag tänkt.

Först blev det en tur till en loppis jag aldrig varit på förut eftersom de har öppet när jag jobbar. Förstår inte hur man tänker när man har öppet tis-ons 12-17? Jag har flera kunder som vill gå dit men aldrig hinner. Nu tyckte inte jag att det fanns så mycket men jag köpte naturligtvis några saker. Inte jättebilliga men fina. Nu är det för mörkt för att fota så jag visar det imorn.

Efter det blev det en sväng till Betty´s. Tanken var att köpa kulor till granen men de hade inte fått fram det än så det får bli en tur dit nästa vecka också. Självklart köpte jag nåt ändå, bla kyrkoljus som jag ska njuta av när jag har fått ordning hemma.

Sen blev det en loppis till och där hittade jag några ljusstakar, känns som jag aldrig kan få för många ;)
Totalt blev det 6 km med min "dramaten"-vagn på oplogade trottoaren. Lite lätt irriterande men bra träning för benen.

Nu ska jag måla lite till...

Kram Maria

1 kommentar:

Made in Persbo...Carina sa...

Å tack! Så roligt att du gillade reportaget! Har inte fått tag i tidningen själv än så jag ser med spänning fram emot att få se det i tryck :)

Ha det gott i snöstormen!
Kram, Carina