tisdag 23 november 2010

HJÄLP.....

Jag har ett "STORT" problem.
Jag vill ha stora ljus i granen i år och på dem vill jag ha änglahår.
Ni vet sånt där vitt i glasfiber som vi hade när jag var liten.

Nu har jag inte lyckats hitta detta någonstans :(
Tydligen ska man inte ha sånt längre.

Så jag undrar om du vet var jag kan få tag i det.
 På nätet, en butik eller har du kanske nåt i dina lådor som du vill bli av med ;)
så snälla säg till mig!!!

Hittade några gamla foton från mina föräldrars gran. Det syns inte så bra men ni vet nog vad jag menar.




2 kommentarer:

pysseltanten sa...

Halloj...=))
Va kul att du hittade till mej!..:)
Tyvärr fann jag inget änglahår förra året, utan fick uppfinna mitt eget...;))
Har inte hunnit kolla efter i år...men vill OXÅ ha...så om du hittar kan du väl berätta var?!
Har tidigare köpt på Citygross, men förra året hade de inget.
Nu ska jag kika runt lite hos dej...
Kraamizar Git

Hedblomskan sa...

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig... Men hoppas du får napp någonstans.. Kramen