tisdag 11 oktober 2011

Nu börjar det....


Igår när jag var i affären så hittade jag första jultidningen.
Och sen när jag kom hem hade det kommit ännu en med posten.
Tyvärr blev jag lite besviken på just dessa. 




Jag är lite lätt galen i jul, eller de flesta skulle nog säga mycket galen
i jul...så jag har redan börjat planera och fundera över hur jag ska ha det
hemma i år. Dessutom har jag lyckats köpa första julklappen, fast det var
mer en tillfällighet. Nu hoppas jag bara att det ska bli lite ordning på
lägenheten så jag slipper stressa.

Fast först ska jag njuta av det härliga höstvädret och inte stressa upp mig
redan nu.

Kram

2 kommentarer:

Hannis sa...

Jag är lite både och när det gäller julen...
Å ena sidan så tycker jag att det är mysigt, trots att jag inte pysslar.
Å andra sidan så tycker jag att det drar igång så tidigt i affärer och tidningar så jag blir lite less.

Kan tänka mig att en julälskare som du redan planerar och ser fram emot julen=)) Det är alltid kul att se vad som händer runt jul i bloggvärlden.
Så mycket fint pyssel överallt!

Kram och en stressfri dag till dig/Hannis

Betty sa...

Var på ICA Maxi idag o där hade de nu börjat plocka fram julen tom julkalendrarna. Hoppas vi ses imorgon.

Kram på dig Goding ! Bettan