lördag 29 oktober 2011

Lite bloggförändringar...

Just nu håller jag på att designa om bloggen lite.
Det kändes som det var dags för lite nytt. Jag vet inte om jag kommer gilla det så jag kanske ändrar tillbaka igen. Detta med texten till vänster gillar jag inte direkt men jag tänkte börja blogga lite från mobilen och då blir texten automatiskt så här (tror jag iaf) och jag måste ha alla inlägg likadana, nåt annat går inte.

Du får gärna ha åsikter om vad du gillar/inte gillar. Jag tar tacksamt emot alla tips på vad jag kan ändra.





Jag är hos mina föräldrar denna helgen och snickrar tallrickshyllor. Jag har lovat kompisarna en och så fick jag för mig att jag ville ha en även i vardagsrummet. Lite speciell blir den. Jag lovar att visa när jag är klar.

Vi var en sväng i en underbar bokskog idag och hade picknick. Där finns även trattisar och kanske var det årets sista som plockades? Goda var de iaf fortfarande.

Nu ger jag mig för dagen, mer att göra här inne imorn. Jag måste fixa till headern iaf, så kan jag ju inte ha det...


Kram Maria!


1 kommentar:

Hannis sa...

Tycker det ser bra ut!
Det där med texten tänkte jag inte ens på av någon anledning.
Headern tycker jag är fin men den kanske behöver vara centrerad för att komma till sin rätt.

Jag brukar vara inne på en sida som heter fixa din blogpost. Där finns det många bra tips!

Kram Hannis

Ps. Tack för din kommentar.
Blev så glad över dina ord!