torsdag 13 oktober 2011

Bästa Betty´s 10 år!


Idag är jag ledig och jag började dagen med en promenad i den härliga höstsolen.
Målet var butiken Betty´s. 
Idag fyller de 10 år och har flera olika erbjudanden och jag hade siktat in mig både på kuddar och fattigmansilver. Detta är helt klart min favoritbutik och jag går aldrig därifrån tomhänt. Problemet är snarare att jag köper för mycket...

Butiken ägs och driva av Jessika och Niklas och de är alltid så hjälpsamma och trevliga när man är där. Det märks när människor är på rätt ställe och gör något de tycker om.
Självklart gäller detta även de tjejerna som jobbar hos dem.

Jag hade tagit med mig kameran för att fota lite och visa er men naturligtvis hade jag glömt minneskortet i datorn och reservkortet var inte heller med.
Tur då att man kan ta kort med mobilen. Det är inte lika bra kvalité på dem men ni kan ju ändå se allt fint de har.




Jag hade gärna köpt skåpet högst upp, tycker att det är så fint. Sen gillar jag deras egengjorda "halvmånebordshyllevägg", visst är den rolig.

Nästa gång visar jag er vad jag hittade för fint.
Nu ska jag baka en kaka och sen ska jag lägga ut lite nya produkter i webshopen.

Hoppas solen skiner på er!


Inga kommentarer: