söndag 1 maj 2011

Trädgårdsland

I helgen har jag varit hos mina kompisar på landet.
Vi har börjat fixa iordning deras trädgårdsland.




Vi började på ett nytt land förra året och målet i år är att ta bort de andra två som de förra ägarna hade placerat mitt på gräsmattan på det enda platsen det går att spela fotboll. Idag har vi flyttat kanterna från det gamla jorgubbslandet och även lagt stenar runt äppleträdet så det blir lite fint. Imorn blir det mer grävande och planterande för jag är ledig då också.

Igår var jag på loppis på morgonen så jag har lite fynd att visa er när jag kommer hem igen.


 
Hoppas ni får en skön vecka.
Kramar Maria!


2 kommentarer:

Syster vit sa...

Vilken härlig vy, ljuvligt lantligt med gärdesgårdar och ängar.
Kram Liselott.

Hannis sa...

Kan tänka mig att du trivs när du får påta och arbeta i trädgård!
Kommer säkert att bli jättebra!

Kram Hannis