torsdag 24 mars 2011

Nyinköpta blommor.

I veckan var jag och köpte lite blommor som jag hoppas kunna plantera ut på balkongnen snart. Tyvärr lite för kallt än så länge och det verkar som om det ska bli mer snö på söndag, jag hoppas på regn istället. Naturligtvis vill jag allra helst ha sol som det har varit idag.




Jag brukar ha massa kryddor i mina balkonglådor och favoriten är helt klart timjan. Än så länge får den stå i köket. Det doftar så gott när jag rör vid den.




Detta är ännu en blomma som jag brukar köpa. Ibland överlever den hela sommaren och då blir de stora och blommar om och om igen. Allt som oftast så torkar mina lådor lite för mycket och då klarar den sig inte men just nu njuter jag av den.


Nu ska jag snart gå till min keramik-kurs men innan dess så tänkte jag städa lite.
Nackdelen med solen är att allt damm syns...

Hoppas att solen skiner även på dig!



Inga kommentarer: