lördag 5 mars 2011

Fredagskeramik...

...blev lördagskeramik.
Dagarna går just nu väldigt fort och det är alldeles för få timmar på en dag.
Jag har svårt att hinna med allt jag vill.

Tanken är ju att jag ska visa er min keramik på fredagarna men hittills har jag inte fått med mig så mycket hem. Det tar några veckor att göra klart sakerna. Det är jobbigt att vänta men det är bra för mitt tålamod att jag lära mig att låta saker ta sin tid.

Denna gången blev det en lite vas med hem. Den var det sista jag hann göra klart förra terminen men inte hann bränna så jag har ändå fått vänta på den. Inget jag är så nöjd med men vaser kan man väl inte få för många av. Finns säkert blommor som passar i denna också.






Helgen spenderar jag hos mina föräldrar och vi sitter mestframför tv:n. Tråkigt när det är strålande sol ute men är det skid-VM så är det...

Det har blivit lite tid i solen också och jag har hittat lite spirande grönt i landen men det visar jag imorn.

 
Hoppas ni får en skön helg!

Inga kommentarer: