torsdag 18 februari 2010

blablabla...


Idag har jag haft en lugnare dag på jobbet och mest suttit och stickat och funderat...

Det märks att många är trötta på snön och jag håller väl delvis med. Tycker att vi har haft en underbar vinter med sååå härligt väder.
Dock så kan det räcka nu!!!

Dessutom verkar det som om vi ska drabbas av ännu mer snö...

Jag känner att det behövs  SOL så vi får mera energi, många verkar gå på lite sparlåga. Jag känner att jag har ingen energi att "ta tag" i saker jag borde göra. Fick lite energi när jag var i väg i veckan men den försvann fort.

Tur mitt i allt tråkigt att det finns så roliga och inspirerande människor som ni så att jag kan drömma mig bort en stund.


TACK!

för att ni delar med er.


Jag har som vanligt behövt rensa ur lite kort ur datorn för att få plats med nya...den är lite för full och jag vågar inte ta bort för mycket för min externa hårddisk vill inte va med mer.
Ibland blir jag sååå trött på tekniken men inser att utan den så hade vi aldrig kunnat blogga och det hade ju varit trisst!

Iaf så hittade jag lite bortglömda kort så idag är temat årstider.














Idag blev det lite blablabla om ingenting...
Ibland är det bara skönt att skriva vad som faller in och inte tänka så mycket.
Hoppas ni står ut ;).


Kram!

(är det nån snäll själ som vet hur man får det här j...a programmet att inte spara automatiskt varannan sekund, jag blir TOKIG! Varje gång flyttar sig markören till sista bilden och det vill jag INTE!)

2 kommentarer:

H A N N A S - F O R M sa...

ÅÅÅ, så härliga bilder du visar...och jag ser att du gör en massa vackra saker! Vad gullig kommentar du gav mig...så klart jag vill fota dina saker någon gång!!!

KRAM och ha en fin helg!

Hanna

lottens vita och gröna sa...

hillo där gumman, blabla bla inlägg eller yada yada så inlägg älskar jag, fniss! härliga bilder, du är duktig med kameran!
nu drömmer vi vidare om vår!
varmkram lotten