måndag 11 januari 2010

Till salu - stickat

Idag lägger jag ut mina första produkter till försäljning. Är du intresserad kan jag skicka dig garnprover först så du får se färg och kvalité. När det gäller måtten på mina sjalar finns förklaring i högerspalten.

Mohairhalsduk i fyra färger: mörkblå, lila, petrolium och fuschia. Färgerna kommer i lite olika ordning och bredd men det är ungefär lika mycket av alla. Utav dessa foton stämmer färgerna till höger bäst.
Mått ca 27 - 220 cm.
Pris 380 :-

Mohairhalsduk i gammalrosa som är borstad för en luddigare känsla.
Mått ca 240 - 25 cm.
Pris 480 :-


Gräddvit mohairsjal med toffsar. Den är stickad i 4 trådar för ett fylligare resultat.
Mått ca A 130- B 60 cm (frans ca 15cm).
Pris 450 :-

2 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhhh vad fina..vad du är flitig !!
Kraaam Anette

Anonym sa...

Vilka fina sjalar du gör!
Å vilken trevlig mysig blogg, hit kommer jag igen.
Kram Annika