tisdag 12 januari 2010

Mera till försäljning

Idag har jag varit ledig från salongen och försökt fota av en massa av mina produkter så jag skulle kunna lägga upp dem här. Vädret är ju underbart ute men tyvärr gav det mig inget bra ljus inne, dessutom va jag lite segstartad så jag missade den lilla sol jag har nytta av.
Nåja, några blilder blev väl ok så de får komma upp idag.

Jag insåg oxå att jag behöver (vill ha) en provdocka. Nu har jag nåt som jag tror kallas köpstopp...kan man göra en själv tro?? Får nog bli helgens projekt.


Tjock sjal i ull/alpacka med guldglittrig effekttråd.
Mått ca A 140 - B 60 (+ frans 15 cm)
Pris 550 :-


Gammalrosa halsduk i bomull, mohair och tunn silvertråd.
Mått ca 220 - 25 cm.
Pris 380 :-


Sjal i olika lila toner och kvalitéer.
Mått ca A 125 - B 55 cm (frans ca 15 cm)
Pris 350 :-



Sjal i petroleumfärgad mohair. Eftersom den är väldigt glest stickad blir den luftig.
Mått ca A 170 - B 70 cm.
Pris 200:-

1 kommentar:

H A N N A S - F O R M sa...

Hej Maria!!

ÅÅÅ, så fina sjalar...så DUKTIG du är...önsakr att jag kunde sticka så...kommer gärna hit in till din fina blogg igen!

Ha det gott!
KRAM
Hanna