torsdag 28 januari 2010

Belöning...


Igår hade jag ledigt och tanken var att jag skulle spendera dagen med att tvätta och städa. Belöningen förutom ett rent hem skulle bli när jag fick sätta mig ner och njuta av en ny tidning. Denna gång hade jag köpt en ny. Jag har aldrig läst denna som jag har förstått nästan är som en bibel för många ;).
En snabb bläddring i butiken gör att jag är böjd att hålla med.
Nu blev tyvärr dagen inte som jag tänkt och jag fick aldrig tid att sätta mig ner för att läsa denna skatt. Nu ligger den och väntar på att jag ska komma hem från jobbet men den som väntar på nåt gott....





3 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Alltid bra att ha något trevligt att längta hem till när man knogar på jobbet!!

Hedblomskan sa...

Hej sötnos=) FAsen.. inte kikat in hos dig på några dagar nu... Suck.. inte mkt tid över nu när man börjat jobba. Du den tidningen kanske kan slinka med dig på torsdag;-) Så kan jag drömma mig bort lite när du gör mig vacker=) Ktam o trevlig helg

H A N N A S - F O R M sa...

TACK för din härliga hälsning...SJÄLVKLART fotar jag då du hittat drömprinsen...för han finns där, kanske närmare än du tror!

STOR KRAM
Hanna