måndag 17 december 2012

Stress....

Oj, vad tiden går fort.... Jag vet ju att det alltid är så här i december så jag förstår inte varför jag blir lika förvånad varje år. Det är så mycket som ska hinnas med både på jobbet o hemma. Visst kan jag hoppa över att göra en del av det jag "måste" göra men jag tycker ju att allt är så roligt. Alltså får jag sova i januari.

Nu är det en vecka kvar o jag tänkte försöka hinna njuta lite mellan alla mina sista sysslor. Ute regnar snön tyvärr bort men inne är det full jul. Jag tänkte jag skulle visat er hur mysigt jag har det idag men jag hinner inte ta några kort just nu så det får bli nästa gång. Jag testar dessutom att blogga från appen idag för att spara tid så jag vet inte hur detta blir.... Nu ska jag sätta fart med denna dagen.

Hoppas att ni får en härlig måndag!

Inga kommentarer: