torsdag 6 december 2012

Dörrkrans

 

 

Självklart ska ytterdörren ha en ny krans till vintern och eftersom jag bor i lägenhet och har min dörr i ett varmt trapphus så är mina alternativ inte så många. Det vill säga om jag inte vill hålla på att sopa upp barr hela tiden....och det vill jag inte....

Jag har genom åren kommit fram till att mitt bästa alternativ är mossa. Jag hade gärna hat mjuk-en men eftersom jag är lite snål så blir det en mosskrans hemma hos mig. I år blev den sådär men nu hänger den iaf på dörren och det är ju mer de andra som ser den så det år bli bra.




Allra helst hade jag velat ha en krans i granris som den jag gjorde till mina kompisar men det får jag ha när jag bor i hus.
 
 
 
 
 
Hoppas att ni klarar er bra i all underbar snö vi har fått. Nu ska jag ut en sväng och njuta av vintern. Kram på er!!

Inga kommentarer: