tisdag 8 november 2011

Skrattframkallande....


Idag ska jag göra något jag tänkt på länge. Nämligen tipsa om en annan blogg. Har ingen aning om hur jag hamnade där inne från första början men nu är jag fast. Det är den enda bloggen jag följer slaviskt som inte handlar om inredning eller pyssel.

Bloggaren jag pratar om är Fredrik Backman som du hittar på Café.se. Han är bara bäst! Jag önskar att jag kunde skriva på det sättet men jag är glad att jag iaf får läsa den. Sitter ofta och skrattar högt, även vid mindre bra tillfällen. Det går inte att låta bli. Dessutom så fick vi som läser idag vara med om något speciellt....kika på inlägget som heter Till U (det här är inget vanligt blogginlägg).

Missa inte heller "En man som heter Ove", förätarmaten, hans vänner N och E eller "saker som får min fru att ifrågasätta vårt äktenskap" eller nåt annat för den delen.





Måste även visa vad jag hittade på min promenad härom dagen. Utanför en mur på gatan stod några härliga vallmoblommor och trodde att det var sommar...


Inga kommentarer: