tisdag 29 november 2011

Fint på bordet


Jag hoppas att ni har haft en fin 1:a advent och att ni inte blåst bort. Jag hann jobba en sväng och sen umgås med familjen så jag har haft det bra. Dessutom så har jag varit i skogen och hämtat årets julgran så jag är i fas med planeringen.

Lägenheten är nästan färdigpyntad. Granen ska in lite senare o jag har ett skåp och min nya tallrikshylla som ska upp på väggen men sen är det klart. Det är så skönt i år att vara klar och inte stressa runt en massa.




På bordet i år står min nya fina växt som heter nåt jag inte kommer ihåg.... Ett litet fat med ljus, mossa o kulor. Dessutom ligger mitt fina horn där. Först hade jag tänkt sätta i ljushållare i det men jag har bestämt att jag gillar det bättre så här. Ibland är det bra att jag väntar och funderar lite innan jag gör något.






Nu fattas bara kylan och snön för nu vill jag ha vinter.


Önskar er en skön dag. Kram Maria!


Inga kommentarer: