fredag 11 november 2011

11.11.11



Vad tror ni, är det en speciell dag idag? För alla som har valt detta som bröllopsdag eller hittar på nåt annat liknande så är det ju en alldeles särskild dag. Men hur är det för oss andra som bara har en vanlig dag på jobbet?

Oavsett så hoppas jag att det blir en fin dag för oss alla och ett speciellt grattis till Pernilla o Magnus som gifter sig idag!




Jag har börjat göra lite adventsfint hemma. Jag vet att det är ett tag kvar men eftersom jag  bor i stan och har lite ont om granar och liknande på min tomt så får jag passa på att plocka när jag är i skogen. Det håller sig ju inte så bra i påsar på balkongen och därför har jag nu massa ris och några små granar inne. Känns lite konstigt men väldigt mysigt. Dessutom går det ju fort nu och snart är det dags. Jag längtar!


Kram på er!

Inga kommentarer: