tisdag 20 september 2011

Vinnaren!



Nu är det dags att avslöja vem vinnaren i min utlottning är.
Kul att det var flera nya var med. Jag har tyvärr inte hunnit kika
in till er som har bloggar men hoppas kunna göra det imorn.

Nu då till vinnaren. Jag vet att vinsten kommer passa in bra i sitt
nya hem. Den lycklige som får paket på posten är:





För er som var med i utlottningen men inte vann så finns väskan
att köpa i min webshop. Jag kommer lägga in den imorgon och
då har ni som inte vann möjlighet att köpa den med 15 % rabatt.
Välj då att betala med förskottsinbetalning och skriv ett meddelande
till mig vid betalningen så drar jag av rabatten.


Kramar Maria!




1 kommentar:

Hannis sa...

WIIIII!
Gissa vem som är glad nu!
Vilken start på morgonen=))
Tack, tack och tack.

Ha en fin dag/Kram Hannis