onsdag 28 september 2011

Planer


Idag har jag varit ledig och som vanligt så började jag dagen
med en plan...och som vanligt gick det åt skogen....
Tror att det kan bero på att jag planerar in för mycket från
början och att det sen alltid dyker upp nåt som måste göras.

Idag var den stora planen att fota nyheter till webshopen
men eftersom det var dåligt väder och inget bra ljus så
började jag med lite annat och hoppas på bättre senare på dan.

Det som skulle göras var att måla ett tak, ett skåp och några
småsaker. Detta hade jag planerat men sen tillkom det lite.
Fick ett samtal om att de ska måla ytterväggen så de behöver
vara på min balkong så det var ju bara att börja röja där.




Jag kom alltså igång sent med fotningen och blev inte nöjd
med resultatet så det får bli ett nytt försök.
Ville ändå visa er vad det är jag ska sälja. Iaf lite av det.

Nu ska jag packa ner sågen för den ska med till jobbet imorn
och ett litet projekt jag har med några lastpallar.


Kram på er!

2 kommentarer:

Hannis sa...

Sötaste du!
Min värsta depp/sur/gnäll-dag på länge så fick jag paketet från dig.
Så, så glad blev jag!
För brevet på rosa papper, för väskan som kommer att bli helt underbar i nya pysselhörnan.
För dina ord, ja hela alltet.
Tack!

Lycka till med sågandet=))
Ska bli spännande att se vad du ska skapa.

Kram Hannis

Skogslyckan sa...

Ja men det ser jättefint ut det du fotat! Låter spännande det där med lastpallarna. Ha nu en riktigt mysig helg!
Kram Pia