måndag 26 september 2011

Nyöppning


I helgen var jag och hälsade på mina föräldrar och vi var
en sväng i skogen och plockade trattisar. Jag hade full korg efter
 en kvart och sen gällde det att tröka... När vi kom hem var det
mätning som gällde. Jag hade fått ihop 21 liter och tillsammans 35! 
Det hade lätt blivit dubbelt upp men vi orkade inte plocka mer.

Jag var även hos Linda som är en klasskompis från förr. Hon har nu
utbildat sig till ekologisk hudterapeut och har öppnat salong och
butik i Fristad. Hon har även en webshop för dig som bor för långt borta.
Nu har hon flyttat till en ny lokal och öppnar igen tis 27 sept.




Jag var inte bara där för att det är kul att träffas utan jag var där i
affärer. Det är nämligen så att hon ska börja sälja lite hantverk och
närproducerat och där passar mina produkter in. Till att börja med
kommer det att finnas keramik och smycken från mig i hennes butik.
Så har du vägarna förbi tycker jag att du ska kika in till Linda, du
hittar henne på torget mitt i Fristad.






Hoppas ni får en skön vecka!


1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken fin reklam! Du är bäst! Och tusen tack för hjälpen. Underbart fina bilder förresten.. Kram / Linda