torsdag 8 september 2011

som Sara


När jag var i Stockholm så bodde jag i Gamla stan
vilket var perfekt för då hade jag nära till min favoritbutik.
Den heter som Sara och ligger på Österlånggatan 37.

Där träffade jag tjejerna Sara och Sanna. Två underbara människor
som var hur trevliga som helst och inte bara för att jag var kund.
Är du i Stockholm ska du absolut se till att hinna med en sväng
till denna charmiga butik. Tyvärr ska de sälja så vänta inte för länge.

Roligt var att när jag kommer dit efter att det gått ett år sen första
och enda gången jag var där så kände de båda igen mig...
Hoppas att det var för att jag gjorde ett så bra intryck ;)




Tyvärr så åkte jag buss och var tvungen att tänka på vad jag kunde
få med mig hem, eller det var nog tur för annars hade det blivit dyrt...
Jag vill gärna åka upp igen och julhandla lite och hoppas att de finns
kvar då.


Kram på er!

2 kommentarer:

Annika sa...

Vilken mysig butik det verkar vara!

Anonym sa...

Hej!! Fin blogg!! Hur gör du för att lägga upp ett sånt stort och fint galleri som här i inlägget??

//Linda