tisdag 23 augusti 2011

Förvaring

Något man aldrig kan få för mycket av är ju förvaring.
Min lägenhet är ju inte direkt överfullt med bra planerad
yta till förvaring. Det kan också vara så som vissa påpekar
att jag har för mycket saker....men det vill jag bara
klargöra att så är det inte ;) 
Något som jag har problem med är var jag ska ha alla mina
sjalar. De har flyttat runt lite här och där men inget har blivit
bra så nu försöker jag nåt nytt igen.


Jag har några stycken av dessa backar och nu tog jag en och
klädde med tyg på insidan så de inte fastnar i träet. Här bor nu
några utav alla mina sjalar.

Denna lådan står jämte den med alla mina ballerinor. Snart är det
dock dags att byta ut dem mot stövlarna men än så länge används
de flitigt.




 
Imorn är jag ledig. Ska väl säga från salongen för jag har en
lång lista med saker som jag måste hinna med att göra under
dagen.


KRAM

2 kommentarer:

Hannis sa...

Riktigt, riktigt snyggt!!
Smart att klä insidan med tyg.
Det gjorde inte jag och det är just det jag morrar över när allt fastnar...
Nu fick jag inspiration!

Kram Hannis

Fröken Fräken sa...

Jättefin lösning! Jag har också massor av sjalar,fast det blir visst att jag tittar mer på dem mer än jag använder dem.. och inte kan man väl ha för mycket grejer?! Det känner jag inte igen!

Jag ska fortsätta att jobba med kommunikationsfrågor även på mitt nya jobb, men jag hoppas på lite bättre chefer, miljö, kollegor osv... :-D