lördag 6 augusti 2011

En tung pjäs



Jag hittade denna gamla skönhet på en loppis i våras, tror att
betalade 20 kr för den. Inte allt för dyr...däremot väldigt tungt
att bära hem den.
Sen dess har den legat och väntat på att få en plats nånstans.
Den är alldeles för tung att sätta på hyllorna i köket, de skulle rasa ner
isf men till slut kom jag på att jag kunde sätta den i fönstret.
Där sitter den nu och är fin.

Idag har jag varit och letat lite nytt till webshopen.
Nu ska det jag köpt tvättas och fotas. Sen ska jag visa vad jag har
hittat för snyggt.


Hoppas ni har en skön helg!



2 kommentarer:

Josefin -Happy Days- Följ min fotoskola och vårt husbygge! sa...

Så roligt med loppisfynd! Vad kul att du med fått vara med som ett inslag på möhippor med dina talanger, det var verkligen en rolig upplevelse igår. :-)

Kramar

Hannis sa...

Snyggt!
Gillar kvarnar av olika de slag.

Hm, vad har du hittat för fint nu?
Nyfiken blir jag alltid=))

Hoppas att allt är bra med dig/Kram Hannis