fredag 10 juni 2011

Sommarläsning

I veckan var jag på stadsbiblioteket och lånade böcker.
De har renoverat den vanliga lokalen så i ett år har det varit i en
 provisorisk lokal. Nu i sommar ska de flytta tillbaka och vill ha hjälp
med att tömma biblioteket på böcker så om man lånar nu behöver man
inte lämna tillbaka förrän i oktober.
Jag hade inte så lång tid på mig så det blev bara en liten hög till att
börja med och så får jag gå tillbaka igen.




Nu blev det trädgård, mat och pyssel.
Bland annat en stor bok om vävning. I sommar SKA jag lära mig
 att väva!



Jag slutar med att säga GRATTIS till alla som tagit studenten!


1 kommentar:

Fröken Fräken sa...

Jätteliten hög, verkligen ;-D Jag var också på biblan i veckan och fyllde på lagret fast jag har visst hunnit läsa ut merparten redan. Passar perfekt att ha en mängd böcker att läsa ute i solen!