måndag 27 juni 2011

Äntligen har de kommit.

Så var det då måndag igen...
Trots att jag även var ledig i torsdags så tycker jag att
 helgen gick alldeles för fort.
Men det är ok för jag har haft såå roligt.
När vi vaknade i lördags så hade vi alla träningsvärk
i magen då vi skrattade hela midsommaraftonskvällen.

Jag stannade på landet hela helgen och i lördags tog jag en
promenad på en grusväg där mina kompisar bor. Jag gick
och njöt av vädret och tänkte att snart så kan man börja
leta efter kantareller och samtidigt tittar i vägkanten och där 
ser jag något litet och gult...




De var inte så stora men jag hittade ganska så många.
Som flera gånger förut var jag inte beredd och hade ingen påse
 men kameraväskan gick ju bra den också.

Hemma igen var det lite tråkigt rensjobb innan de
åkte ner i stekpannan. Som alltid är det de första små som är
de godaste.




Nu blir det en veckas jobb sen lite minisemester till
helgen då jag först ska vara barnvakt och sen trädgårdsvakt.

Kram på er!

Inga kommentarer: