fredag 17 juni 2011

Armband

Igår var jag ledig och som vanligt var listan över saker att göra lång...
Men efter allt det tråkiga som att tvätta och städa kom det roliga.
Jag fick äntligen lite tid att sätta mig med mina pärlor.






Denna gången blev det några armband.
De är gjorda så man kan reglera storleken genom att dra i ändarna.
Det tog ett tag innan jag fick till lagom mycket tyg och hittade en pärla
med lagom stort hål. Till slut blev jag nöjd och det blev några stycken.
Och fler blir det så fort jag köpt lite mer pärlor.


Önskar er en trevlig helg!



4 kommentarer:

Hannis sa...

Fina!
Härligt när man avverkat alla dom där måstena och kan ge sig hän i kreativitet.
Då får man ny energi på något sätt=))

Hoppas du får en skön helg/Kram Hannis

Mia sa...

Så fina smycken Maria, som alltid!
Finns dom till salu i salongen?

Johanna Stålros sa...

Jättefina armband du gör! Kram Johanna

Ljuva Drömmar sa...

Tack snälla ni!

Mia: Just nu har jag inga smycken på salongen, de är hemma för att fotas men om du säger till så kan jag självklart ta med mig dem.

Maria