söndag 17 april 2011

VÅR !!!



I dag har det varit underbart vårväder!
Kanske lite kallt men med strålande solsken.

Jag har varit hos mina kompisar på landet. Vi har plockat vitsippor, busat med barn och valpar, börjat gräva i landen och bara njutit i solen.

Det är så skönt när jag nu kan börja pilla i jorden och jag längtar tills det är dags att börja så och plantera på allvar. Jag har några land som ska planeras och massa böcker att läsa. Denna trädgårdssäsongen ska bli superbra!


Kram



2 kommentarer:

Hannis sa...

Oooo, vitsippor!
Har inte sett några än men det är verkligen vår=))
Fin bild!

Kram Hannis

Ardisia sa...

Heej tjejen!
Tack för tipset om Ekhagenmarknaden! Den kände jag inte till! Vi ses där!

Synd att du inte har en egen trädgård (men den dagen kanske kommer i framtiden...) men samtidigt är det skönt att få vara ledig den tiden man annars lägger på trädgårdsarbete. Tänk om det fanns underhållsfria trädgård ;) Jag brukar vara jätteaktiv under våren/försommaren och sen brukar jag tappa intresset, ogräset får ta över till sensommaren hihi!

Ang keramikkursen. Vad kostar den? Hur många timmar / vecka får man vara där?

Nu måste jag rusa.. Lilleman skriker som bara den.
Kram på dig!