onsdag 6 april 2011

Blommor, blommor, blommor...

Utanför fönstret är det grått och regnet faller från himlen.
Inte vårvädret jag hade hoppats på men det är ju iaf inte regn.

Inne stressar jag runt för att hinna allt innan jag måste gå till jobbet.
Timmarna räcker inte till längre och jag känner mig lätt stressad hela tiden.
Då är det tur att det jag gör just nu är så roligt!
För det som upptar min fritid just nu är min webshop. Det var mer jobb än jag tänkt mig. Det som tar mest tid just nu är fotningen och redigeringen av bilderna. Jag har en tendens att vara allt för petig. Jag tittat mycket på foton som är perfekta och vill att mina ska se likadana ut trots att jag inte är någon utbildad fotograf. Ytterligare nåt jag måste lära mig att släppa på...

Idag tänkta jag visa er lite blommor. Dock i plattare format. Jag har köpt mig ett komplett sett av Nordens Flora. Några blad kommer jag naturligtvis spara själv men resten tänkte jag lägga ut i webshopen.








Bara för att lägga ytterligare tid till min stressade morgon så lyckades jag välta min glasburk...bara att dra fram dammsugaren...


Kramar Maria


Inga kommentarer: