måndag 25 april 2011

Härliga helg!


Då var den över. Denna härliga helg som vi har haft.
Jag hoppas att ni har hunnit med allt ni ville och att solen har lyst på er
 och fyllt er med energi!

Jag har nu varit ledig i fyra dagar och åkte till mina förräldrar för att
njuta i deras hus och framför allt av deras trädgård.
Vi har haft underbart väder hela helgen och jag har en skönt värkande
kropp efter allt grävande och fixande som vi har gjort i landen.

Igår kom även min bror och hans familj med alla barnen
så det var livat. Tjejerna har blivit så stora nu.
Snart springer de väl omkring och förmodligen inte åt samma håll...

Det som jag inte hann med i helgen var att fota.
Tiden bara sprang iväg och det var fullt upp hela tiden.
Visserligen mitt eget fel eftersom jag har väldigt svårt att sitta still
när jag är i en trädgård. Jag vill så gärna sätta en spade i jorden eller
klippa i en buske.

Några bilder blev dock. Jag gillar att komma nära och har
macrolinser som jag gärna använder.




Nu är det nya tag som gäller och fyra dagar på jobbet som väntar.
På lördag blir det loppis och sen nästa trädgård som jag ska få gräva i.


Önskar er en skön vecka!

Inga kommentarer: