måndag 4 april 2011

Min "nya" väska


Äntligen har jag en kamera igen. Batteriet är laddat och jag kan ta kort!!!
Det var väldigt konstigt att vara utan även om det bara var några dagar.

Idag skiner solen och det har blivit varmare. Just nu håller de på att ta bort gruset utanför och för mig är det ett tydligt vårtecken. Sååå skönt.

Idag tänkte jag visa vad jag hittade i helgen. Jag var på några loppisar men även på ett militärt överskottslager. Där hittade jag denna fina väska.







När jag skulle betala undrade killen om jag inte skulle ha en gasmask också vilket jag tyckte var lite konstigt men jag sa nåt om att jag skulle ta mina chanser och överleva ändå...det var först när jag kom hem som jag fattade att jag köpt en gasmaskväska...
Nåja, man kan inte vara på topp jämt ;)


Hoppas att solen skiner på er och att ni får en fantastisk vecka!


Inga kommentarer: