torsdag 28 oktober 2010

Shopping.


Idag har jag varit ledig och målat vad jag hoppas är sista lagret på iaf en utav möblerna.
Men dagen började med en tur till klädbutikerna för att leta efter nåt att ha på mina brorsdöttrars dop...inte helt lätt visade det sig men till slut hittade jag nåt som dög.
Det blev visserligen inte så färgglatt men jag är riktigt röd i håret nu så det får räcka som färgklick ;)

Det blev även ett par fodrade skor med inbyggda broddar man kan fälla ut. Bra för kommande halka. Lite trånga så jag ska gå lite i dem hemma och känna efter. Jag har svårt att hitta skor till mina fötter så jag är van vid detta. Hittade ett par underbara boots förra veckan som jag måste visa en annan dag.




Jag slutade shoppingturen på Myrorna och hittade lite småsaker där.
Det blev en fin ram, lite bestick och fina gamla pepparkaksmått som jag tänkte pynta lite med. Det är ju snart jul!






Jag avslutade dagen med några timmar på min keramikkurs och även denna gången fick jag med mig massa snygga saker med mig hem. Jag har hunnit göra mycket denna hösten så ni kommer få stå ut med flera keramikinlägg...

Imorn blir det jobb på salongen och på lör ska jag på loppis!



Hoppas att ni får en skön fredag! 


1 kommentar:

Hannis sa...

Det gör inget om du visar keramik i stora lass=))
Alltid kul att se det egenskapade!

Låter som en mysig dag med shopping och kreativitet.
Skorna lät som en höjdare faktiskt med broddar.
Värsta som finns när man går och spänner sig och bara väntar på att drutta omkull.

Lycka till med loppandet!

Kram Hannis