måndag 17 maj 2010

Min blogg har fått fnatt....


Idag funkar inget som jag vill.
Eller rättare sagt mindre än vanligt. 




Det började med att jag skulle göra om på min andra blogg.
Jag vill att bilderna och texten kommer i mitten på sidan utan något vid sidorna.
Jag har sett det nånstans men kommer inte ihåg var så jag kan inte fråga den som gjort den sidan.

Tänkte ändå att det väl bara är att byta mall men icke...så lätt var det inte.
Har provat flera men ingen gör som jag vill så nu har jag gett upp och lämnar den värre än innan jag började.


Sen skulle jag ändra fotot till min header på denna sidan men det gick inte bättre.
De blev alldeles för stora och hela kom inte med.
Tänkte att det kanske beror på inställningarna på nya kameran så jag tog tillbaka bilden jag hade innan men den blir likadan, suck!


 
Finns det nån därute som kan
 hjälpa mig med mitt problem?

 
  

Inga kommentarer: