onsdag 27 juli 2011

Smyckesfotning


Under semestern så har jag jobbat lite.
Faktiskt mycket roligare än det låter. Jag har hunnit fota mina smycken
 som jag ska sälja i min webshop. Förhoppningsvis kommer den att bli klar
närmsta veckorna men jag ska inte säga för mycket.



Det var iaf jätteroligt att fota denna gången för det gick så mycket
 bättre än tidigare. Visst är det fortfarande mycket jag vill lära mig
men för att vara i början är jag nöjd, eller jag borde väl säga
hyffsat nöjd...;)

 
Nu väntar bara det långsamma arbetet med att redigera klart alla bilder
 och lägga in dem i webshopen. Det får dock bli en annan dag.
Idag är det bokföring som gäller. Inte så roligt på semestern men det
måste göras. Nu ska jag skynda mig så jag kan njuta av solen som äntligen
kommit tillbaka.

Kramar på er!

 

1 kommentar:

Fröken Fräken sa...

Det ser jättefint ut! Och jag blir lite avis på dig, och andra, som tycker att det kan vara lite roligt med jobb även fast det är semester.. jag tycker inte ens att det är roligt med jobb när det INTE är semester.. suck.. jobbångesten har redan slagit till för mig! Måste skaka av mig det genom att dra igång ett pysselprojekt!