torsdag 27 januari 2011

Smyckesdag.

Idag är jag ledig från salongen och har planerat att siita och tillverka smycken hela dagen.
Tyvärr men säkert väldigt behövligt så sov jag 10 timmar och nu ligger jag redan efter i planeringen....

Det var längesen jag gjorde några smycken så det ska bli jätteroligt. Det blir annars mest stickat på vintern.








Nu ska jag försöka få klart en massa nya smycken till nästa helg när jag har öppet hus på salongen. Jag har lånat hela salongen och kommer packa upp allt jag har. Det blir flera erbjudanden och rabatter.
Du hittar mer info i högerspalten.

Nu ska jag sätta mig i mitt arbetsrum och börja jobba.

Hoppas att ni får en underbar dag!


2 kommentarer:

Hannis sa...

Duktiga du!
Visst är det kul att göra smycken=))
Det ska bli min helgsyssla, göra klart halsbanden som ligger.
Fast dom är inte lika avancerade som dina!

Kram Hannis

Fröken Fräken sa...

Sov du i tio timmar så var det säkert vad du behövde! Du hinner nog skapa en hel del härliga smycken ändå.

Du undrade över mina tyger, de två blommiga är köpta på Ohlssons tyger och de övriga är från Åhlens, så finns de bara kvar (de var alla på rea) så borde du ju kunna hitta dem även hos dig.