måndag 23 augusti 2010

somSara


Min absoluta favotitbutik i Stockholm hittade jag när jag var i Gamla stan.

Butiken heter somSara och där träffade jag Sara och en tjej till som jag tyvärr glömde fråga vad hon hette...det fanns så mycket attt titta på som störde min hjärna...;)
De var iaf båda två jättemysiga och trevliga tjejer!

Jag ville så gärna visa er denna butik och jag fick tillåtelse att fota lite och det fanns ju såklart massa att fota. Sen kom det svåra att välja några bilder att visa och det gick sådär så istället vissar jag en hel masssa.
Naturligtvis handlade jag lite men det får jag visa er annan dag för just nu är jag inte hemma.

Hoppas att ni blir lika inspirerade som jag och att ni har vägarna förbi Stockholm så ni kan kika in till dem på ett besök.
Jag hoppas kunna åka upp igen till jul så jag får njuta av all julskyltning. 










































































































Önskar er alla en underbar vecka!

Kram Maria



2 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Den mysiga butiken var jag också in i i sommar! Köpte fina tallrikar där, men jag var för feg för at fråga om jag fick fota inne i affären, så tack för dina bilder så att jag kan inspireras!

Betty sa...

Tack för alla inspirerande butiksbilder ! Årstiden är min absoluta favorit av de tre. Nu vill jag in till butiken o riva runt i det mesta.

Kram på dig ! Betty