torsdag 15 juli 2010

Vinnaren!!


Nu är det dags att avslöja vem som inte behöver frysa i sommar.
Självklart hoppas jag ju att ingen av oss behöver det utan att vi får en riktig sommar med sol!
Men någon får mysa lite extra i en sjal från mig...

Först vill jag be om ursäkt för att ni har fått vänta men jag har njutit av lite oplanerad datorlös semester. Faktiskt skönt men visst längtade jag in till er för att se vad som hänt.

Nu har jag alltså dragit vinnaren.
Först blev det ett antal lappar att skriva och vika ihop.
De fick äran att ligga i min nya fina skål jag hittade i Hjo.
Sen blundades och blandades det och slutligen drog jag en lapp.








Vinnaren denna gång blev Malin med den underbara bloggen

Grattis till dig!

Nu ska du bara välja vilken sjal du vill ha så kommer snart ett paket till dig.
Jag kommer de närmaste dagarna att lägga upp fler sjalar att välja mellan så du får gärna vänta lite med att bestämma dig.

Till er andra som inte vann har jag en överaskning...
Om du var med i utlottningen har du nu möjlighet att köpa en sjal lite billigare.
Hade du en lott får du 10 % rabatt och länkade du så får du
20 % rabatt.
Erbjudandet gäller juli ut och alla de produkter som jag har lagt upp i min webbutik som du hittar här.
De flesta av sjalarna kan jag göra i flera ex men inte alla så det är först till kvarn som gäller.
Du beställer genom att maila mig på


Vill även visa er min fina skål utan lotter i. Den är gjord av duktiga keramikern Kerstin.
Den är raku-bränd vilket innebär att man inte bränner den i vanlig ugn. Jag vet inte hur man gör men hoppas kunna gå en snabbkurs i höst.
Känner att jag har fastnat för detta med keramik. 






Önskar er en skön torsdag!

2 kommentarer:

Outi sa...

Grattis till vinnaren, vilken lycka att få vinna en av sjalarna!

Jag ser fram emot att få se raku-bränd keramik av dig. Det är så otroligt vackert, och du tycks ha talang för det där med keramik.

Och bilderna från din balkong i ett tidigare inlägg är ju bara så underbara! Den är ju som en liten koloniträdgård :)

Kram Outi

Inspiration i vitt sa...

stort grattis till Malin, hon kommer att bli såå glad över ditt fina hantverk. Kram på dig/Ingela.